Az elektronikus csatornák megjelenésének és fejlődésének hatása a magyarországi bankok marketingstratégiájára

Online marketing szakdolgozat
Az elektronikus csatornák megjelenésének és fejlődésének hatása a magyarországi bankok marketingstratégiájára
Témakörök: Társadalomtudományok » Közgazdaságtan, gazdaság » Marketing, public relations
Társadalomtudományok » Közgazdaságtan, gazdaság » Pénzügy, bankügy
Társadalomtudományok » Közgazdaságtan, gazdaság » E-üzlet
Műszaki tudományok, gazdasági ágazatok » Számítástechnika, hálózatok » Üzleti alkalmazások
Szerző: Varga Attila
 
Olvasás: Az elektronikus csatornák megjelenésének és fejlődésének hatása a magyarországi bankok marketingstratégiájára pdf formátumban
Az elektronikus csatornák megjelenésének és fejlődésének hatása a magyarországi bankok marketingstratégiájára online a mek.oszk.hu oldalon
 
Nézettség: 655

   


Tetszik