Magyar Biblia és a Szent Korona


Magyar Biblia és a Szent Korona

Magyar Biblia és a Szent Korona

 

 

Nem legendának szánom ezt az írást. Már ismert dolgokat raktam össze úgy, hogy annak a jövőre nézve is legyen üzente. A Magyar Biblia sokkal több információt hordoz a magyar régmúltról, és olyan korokban nyúlik vissza, amikor már az emberiségről beszélni szinte ugyanaz, mintha a magyarságról lenne szó és fordítva. Az ember istenek általi megkoronázása ilyen példa.

 

A Magyar Biblia egyedüliként ír a világ vallásos irodalmában egyfajta ,,koronázásról”:

 

,,5. Amikor ÉN-LIL megteremtette így a Fokost és annak sorsát is megszabta, fején ékeskedő Szent Koronáját annak az EM-BAR-nak fejére illesztette, akiket már előbb a Földre küldött...”

 

Nagyon jelentősnek tartom ezt a kiemelt mondatot, mert a kezdetektől a mai napig is érvényes tulajdonjogot határoz meg. A Fokos annak a szövetségnek a szimbóluma, amelyet ÉN-LIL kötött az emberrel. A szövetség egyben szerződés is, mivel a szövetségek feltételekkel működnek, amely feltételeket két vagy több fél határozza meg és fogadja el a létrejött együttműködés – szövetség – szabályának. Ha ebben a megközelítésben a Fokos a szövetség, Én-LIL koronája a tulajdonjog szimbóluma, valamiféle birtoklevél.

 

Ha belegondolok, hogy ténylegesen birtokosa-e az ember a Földnek, akkor tisztán látszik, hogy ez a

birtokjog legfeljebb az erő jogán alapulhat, hiszen kitől vette volna az ember a földgolyót? Sőt, érdekes dolog lenne feszegetni azt, hogy a létrehozott (mint ember), mennyire birtokolhatja a létrehozóját (mint a Földet)? Tovább menve, egyes emberek pénzért vásárolnak a Föld felületéből egy darabot, ami az ő birtokuk, tulajdonjoguk, de a lánc elején a teremtő van, ő pedig ingyen adta az embernek. Valakik a láncban elkezdték árulni azt, amit ők nyilvánvalóan nem vehettek, mert nem volt az övék. Itt ér véget az isteni jog és kezdődik az emberé.

 

A Magyar Bibliából kiemelt mondatban a Én-LIL koronája és a Fokos egy szimbólumpárost alkot.

Az ember megkoronázása pedig egy tipikus koronázást juttat az eszembe, új királlyal, a fején a koronával és a kezében a fokossal. Már csak a palást és az Országalma hiányzik. Ettől függetlenül nem csodálkoznék azon, ha a koronázási ceremóniák bizonyos részletei a távoli múltban gyökereznének, amelyek melyek megtartották eredeti elemeiket, miközben újakkal egészültek ki. Lehet, hogy a jogar a fokos helyét vette át idővel, ezt könnyen eltudom képzelni. Tulipán Tamás festményén Buda és Atilla keresztényként van ábrázolva. Fejüknél a keresztény ábrázolásban jól ismert fénygyűrűk láthatók, ám Atilla kezében fokos van:

 

https://lh4.googleusercontent.com/-KxlMUQZO8oc/TW-u4QrX2SI/AAAAAAAAADs/uKkZSYY8-Z4/s1600/attilaesbuda.jpg

 

Badiny Atilla szent koronája c. könyvében ír Atilla hitéről:

 

,,Itt a Palesztinában lévő „ARAD"-ról van szó, és azt is tudni kell, hogy Atilla „királyi cserefiúként" volt a római császárnál, mialatt a római herceg - Aetius - a hun-király udvarában nevelkedett. Így kerültek Atilla és Aetius (Éciusz) szoros barátságba. „Engadi" tehát Atilla idejében a Római Birodalomhoz tartozó terület és így is mondhatjuk - „zsidótalanított" terület volt, ahol Péter apostol által alapított ún. „antiochiai" gyülekezethez tartozók éltek. Vagyis ezek is a Saul-Pál-féle zsidó-kereszténység visszautasítói voltak, tehát az ortodoxia „eretnekei". Ha Atilla itt nevelkedett, akkor kétszeresen volt „Jézushitű". Születésénél fogva, mint hun-királyfi és a mai „kopt-kereszténység" őseinél is a saját vallását élhette Engadiban. De valószínűleg a kaukázusi hun-testvéreit is meglátogatta, és Edessaban is járt, hiszen útjába esett és azért küldte királyi apja a rómaiakhoz, hogy a római és a velük szomszédos „hun" területeket és népeiket megismerje.

Ezek az adatok váltották ki belőlem azt az elgondolást, hogy a mi Szentkoronánk Atillának készült. De tovább is megyek a feltételezésben. Mondom: Atillának és a Szentkoronánk készítőinek ismerniük kellett a mi Ószövetségünket, a „Fokos Teremtését" és „En-Lil szentkoronájának az EM-BAR fejére való helyezését" úgy, amint azt a káldeus bölcsek leírták. Ugyanis ez a Pap Gábor által említett „szkíta ősbölcsesség, mely a teremtés forrásából jön". Jobban mondva: csakis ez, mert NINCS más ős-okmányunk a ma sumírnak nevezett szkíta bölcsességről. Így lett a Szentkoronánk az ősi „SI-hagyomány" üdvtörténeti bizonylata a szkíta-pártus vérrel testet öltött Üdvözítőnk akarata és törvénye szerint örökítve meg a Tudást és az Igazságot.”

 

Nem tudom, hogy az ,,államalapítás” előtti koronázások alkalmával mit tartottak a kezükben az uralkodók, de jogart, ha keresztények voltak, fokost vagy valami mást, ha az ősi vallás volt érvényben. A fokos és a kereszténység logikusan következtetve kizárja egymást, ha a Magyar Biblia szerinti koronázást utánozták a későbbi korokban. A fokos az ember és az Isten közötti szövetség jelképe, míg a pápai hatalom, élén a pápával, magának tartotta fent a közvetítést Isten és az ember között, tehát a fokosnak nem volt keresnivalója egy ,,szimpla” koronázásánál. Valószínűnek tartom, hogy a kereszténykatolikus vallás terjedésével vette át a fokos szerepét a jogar – ha már a megkoronázottnak kellett tartania a kezében valamit.

 

ÉN-LIL koronájának alakjáról nem tudunk semmit – ha volt egyáltalán. De ha volt, akkor a legősibb koronaformáknál kellene keresni. Az pedig éppen a keresztpántos forma lehetett, mivel nem csak a korona alakjának és jelentésének is azonosnak kell lennie. A korona jelentése sem a királyság, hanem a táltos (pap) felhatalmazásának szimbóluma, a nem földi világ részéről. Ezt a ,,felhatalmazást” láttatja a viselője a közösség többi tagjával. A szamojéd koronára is

 

http://www.arvisura.van.hu/keret.cgi?/0646-koronarejtely.htm

 

és az angliai Norfolkban talált keresztpántos druida koronára is ez jellemző:

 

http://www.koristen.hu/02/tervezzuk-meg/12.jpg

 

A két korona által érintett területek több ezer km-t fognak át. A korona alakja azért fontos, mert abban a korona funkciója is kódolva lehet. A keresztpánt jelentheti tehát a világot, és a Földet is. A rovásírás ”F” betűje pedig a korona keresztpántjain keresztül jelenti a Földet.

 

A pápa által adományozott királyságok már csak ezért sem rendelkezhetnek keresztpánttal, mivel az a Föld uralkodóját is jelenthetné. A keresztpánt meg lehet ugyan a koronánál, de nem félgömb alakban. Már a korona alakján is látszik, hogy azt semmilyen pápa nem adományozhatta Istvánnak, de más keresztény királynak főleg nem. Még is, a Szent korona a magyarság szemében a magyarországi kereszténység egyik szimbóluma is. Amely szimbólum ráadásul tele van keresztény figurák zománcképeivel. Erről is olvastam egy érdekes fejtegetést, Bodor Ernőtől:

 

http://www.azigazijezus.hu/php/page.php?37

 

,,Tehát abba mindenki belenyugodhat, hogy ez a korona nem Magyar. Amennyiben Magyar, Hun lenne, nem ezek a személyek szerepelnének rajta. Csak példaként említek egy pár nevet, akit a Magyar, Hun nemzet, faj szívesen látna a koronán. Nimród király, a Kutai Szkíta Úr Jézus, Attila nagykirályunk stb. De nem ezek még véletlenül sincsenek rajta. Még Álmos király sincs rajta. Ellenben 97% zsidó található rajta. Tehát akkor miért is nevezzük Magyar Szent Koronának?”

 

Én biztos vagyok abban, hogy a Szent Korona magyar. Csak jelentős átalakításokat végeztek rajta.

Részletesebben itt:

 

http://tortenelemszoba.lapunk.hu/?modul=oldal&tartalom=1153476

 

De ÉN-LIL koronáján, pontosabban a legendát megtestesítő koronán mit keres a kereszt? Az a kereszténység szimbóluma. Ebben a formában Atilla sem viselhette, mert ő – legalábbis az általam tisztelt Badiny Jós Ferenc szerint – Jézus hitű volt, az meg nem ugyanaz akkor sem, ha a katolikuskeresztény vallásban is van Jézus. A Wikipédia Decsy Sámuel könyvéből mutat egy rajzot a Szent Koronáról:

 

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/93/Szent_Korona_Decsy.jpg

 

A rajzon elő- és hátulnézetben ugyan abban az irányban dől korona csúcsán a kereszt, mintha a korona elfordításakor átbillent volna a másik oldalra. Ha így van, akkor ez is egy jele annak, hogy a

Szent Koronához hozzányúltak, és a keresztet utólag helyezték rá, hevenyészett formában. Jung Károly, A MAGYAR SZENT KORONA FERDE KERESZTJÉRŐL .c tanulmányában így ír erről:

 

,,A korona újabb vizsgálata szerint görbe helyzetének oka, hogy az alsó csavar, mely a pántban lehelyezve tartja, nem a kereszt hosszú szára tengelyének irányulva van befúrva, hanem oldalt."

 

http://adattar.vmmi.org/cikkek/16744/hid_2000_12_06_jung.pdf

 

A csavaros rögzítési mód alkalmazása a korona készítésének idejéből vitatható. Tudok Arkhimédész III. csavarjáról, de az nem rögzítésre szolgált. De ha még is az eredeti része lett volna a kereszt a koronának, akkor sem teszik a Pantokrátor képét fúrják át, hanem inkább nem teszik a kereszt alá egyetlen szent képét sem.

 

A Magyar Biblia legérdekesebb üzenete a Szent Koronával kapcsolatban még is a Föld birtokjoga, ami jellemző volt a Szent Korona Tanra is, miszerint minden magyar föld a Szent Korona tulajdona, így a földbirtokos sem birtokosa, hanem csak használója volt a földnek (amit ráadásul nem is ő művelt). Újra alkalmazni ezt a gyakorlatot, ebből jelentős előny származhatna az ország számára. Jelentősebb, mint a földek adás-vétele. A tartós használatba adott földek árát a ráérdemesült gazda befektetheti saját gazdaságába, ami az országnak is jó. A tartós használat lehetővé teszi az érdekeltségen alapuló gazdálkodást úgy, hogy a földek jogilag az állam tulajdonai maradnak. Az állam beleszólása a földek használatában nem szükségszerű, de lehetővé teszi a magyar gazdasághoz való igazodást, az mg. Kutatóintézetekkel való összhangot, az időjárás jelentett kockázatok enyhítését. De elejét veszi annak, hogy a tulajdonos által vásárolt földek idegen tulajdonba kerüljenek. Ugyancsak elejét veszi a tartós használat annak, hogy az állammal való adásvételek formájában tisztességtelen bevételhez jussanak egyesek. És még egy további, nem kevésbé fontos szempont, hogy amíg a földek állami tulajdonban vannak, a földek felhasználása a választóktól is függ egy olyan – ma még nem létező – jogrendszerben, ahol a választott vezetők bármikor visszahívhatók, ha feladatuknak nem tudnak eleget tenni az elvárásoknak megfelelően, ahogyan az a munka világában is van.

 

 

 

 

 


Szerkesztés dátuma: szombat, 2015. október 31.
Nézettség: 1,824


   







Tetszik  

Megjegyzések

Fazekas Piroska
kedd, 2015. november 3. 20:27
Mivel a kutatók az Arvisurát nem igazán fogadják el, sok fontos és érdekes dologra világítana rá számukra..
A korona amint a linkelést olvasva láthatjuk 3 részből lett összetéve. Egy kis rész a Gilgames korona maradványaiból, a római Feket Arnó család által készített korona (Az ősi Avar származású Arnó család liliomos koronát készíttetett és azt 798-ban Fekete Arnó a Sóvári (Salzburgi) érsek már azzal a céllal őrizte, hogy ha Pannon földjén királlyá akarnak koronázni valakit a Hun Törzsszövetségből, akkor azt azzal tegyék. ), később ezt hitték a pápa által küldött koronának, valamint a Bizáncból küldött korona, ami a biyánc felé nyitást szerette volna. Szent László idejében Dajka ötvös mester által összedolgozott korona darabokból lett a KORONA. Dajka mester a kaukárzusban dolgozott (tehát érvényes azaz elképzelés, hogy keleties) de egyébként itt a készült a Kárpát mdencében Ózdon. A Gilgames koronában Ősi Tórem – hitünk, a Liliomosban az uruki-mani hitünket elfogadta Róma, így a Római keresztényég is, míg Dukász koronájával a Bizánci hit egyesült.
A csüngőkre is van az Arvisurában felelet.
Fazekas Piroska
kedd, 2015. november 3. 22:50
Érdemes elővenni, de szánj rá sok időt. Az ember életéből sok időt tud elvenni, ha őszintén akar vele foglalkozni. Természetes, hogy támadások érték, hisz a politika minden időben próbál az emberekre bármilyen formában hatni.
Fazekas Piroska
szerda, 2015. november 4. 12:57
Igazán kár, de sajnos az Arvisura sok időt vesz el. Csak úgy lehet átrágnia magát az embernek, ha folyamatosan olvasgatja.

Fazekas Piroska
szerda, 2015. november 4. 18:31
Lényegében a maradvány lenne, ezt természetesen nehezen lehet bizonyítani. Ezért kell kutatni, mi a jó és mi a rossz. Hol és ki hamisít.




Cikkhez csatolt fotók módosítása

 
 

URL: